پرسش های متداول

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

در وب سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید سپس میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید.

 

بعد از ورود به پروفایل کالای مدنظر خود را به سبد اضافه کنید و پس از انتخاب آدرس می توانید نوع پرداخت خود را انتخاب نمایید و سپس بعد از اتمام ثبت سفارش سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

خیر ، سفارش فقط از طریق سایت امکان پذیر هست.

شما در 24 ساعت شبانه ورز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله ، شما می توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده میشود خرید کنید.

خیر ، خرید فقط به صورت آنلاین انجام پذیر است.

  از طریق درگاه بانکی میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

  • شماره کارت ( شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت ( از بانک مربوطه دریافت نمایید.)
  • CCV2  (کد 3 یا 4 رقمی است که روی کارت های بانکی درج گردیده است.)
  • تاریخ انقضا مندرج روی کارت بانکی.

در تهران 1 الی 3 ساعت کاری با انتخاب روش اسنپ .
.و 1 الی 2 روز کاری با انتخاب روش پست
در شهرستان 2 الی 3 روز کاری.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید ، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس http://itemtracking.post.ir  پیگیری کنید .
شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ای که از ارسال آن منصرف شدید را لغو کنید.

بله. حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به همکاران ما اطلاع دهید.

بله ، شما در همان روز تحویل کالا ، در صورتی که در شرایط اولیه باشد میتوانید کالا را مرجوع کنید.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به همکاران ما در کادوشاپ اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کاردوشاپ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان کاردوشاپ هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به همکاران ما در کاردوشاپ اطلاع دهید.

شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح تا 8 شب و پنج شنبه ها ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر .

بستن
مقایسه